Tja!

Har vaknat på helt rätt sida och känner mig taggad :D
Ta vara på den här helgen nu alla som läser min blogg.
Ge andra komplimanger och kärlek och jag lovar att du får tillbaks.
Live high and give me that high five.

Ska bli så skönt att komma till sthlm igen. Mitt andra hem, olivias hem.
Ska sitta och läsa min bok på tåget och njuta :D
Det kommer nog bli lite dåligt med bloggningen.. men vi får se :)
Har fortfarande inte berättat om dom andra två dagarna i sthlm från den senaste gången :p

Live high
Live mighty
Live righteously
Takin' it easy
Live high



Kommentarer
Postat av: Mamma

Va bra att du hann träffa EMD idag. Var rädd om dig. Kram mamma.

2009-08-29 @ 23:53:16
Postat av: hanna

mysig bild det där

2009-08-30 @ 17:36:36
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: Olivia

I mitt hem finns det alltid plats för dig :D <3

2009-08-30 @ 21:22:27
URL: http://bullepuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0