Oj, hehehe

Idag har jag och carrå varit på

Apoteket
Tandläkaren i Bomhus
Nya waynes
Gallerian (haha) Nian
Flanör
Tandläkaren på stan
Biblioteket
Länsmuséet

Jag köpte en typ.. klänning/tunika på H&M för 98:-
Grå var den också 8)
Det känns tomt nu utan carrå.
Har ju varit med henne dag ut och dag in sen söndags.
Pratat en hel del också, typ hela tiden förutom på morgonen när vi har vaknat och fixar oss typ, haha.

Men jag saknar henne redan 8)
När jag kom hem idag var jag så trött att jag somnade i soffan i några timmar.
Men nu är jag tillbaks med bloggningen känner jag :D

Har lite mycket besök på statistiken nu, nice :D
Puss på er

Förövrigt har jag och carrå ingen snygg bild på oss, that's life.

Kommentarer
Postat av: Bajsapan

TAGGA FREEEEEDAG

3<<3<3<3<<3<3<3<33<3<3<3<3<<3<33

2009-08-12 @ 21:48:18
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Hehe vad braatt du är tillbaka, så jag har något att läsa igen ^^

2009-08-12 @ 23:44:05
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0