Lite om min mobil och annat...

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej

Vad står det i ditt femte sms?
"haha ha :D jag vet inte, du kan ju vänta där vid busshållplatserna om du vill :)"

Vem ringde dig senast?
Hem
 Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
En på Jimmy Sims där man ser halva hans ansikte, haha

Vilket språk är din mobil på?
Svenska 

Vad heter din ringsignal?
Gavin Degraw - I Don't Want To Be

Hur många sms har du i din inkorg?
orka :p

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
" nu komer jag :D " carrå

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
" Haha :) " - Olivia :)

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
2105.

Vem är din 13:e kontakt?
Darin Zanyar...pinsamt..

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Emelie Stark.. nej :p

Ogillar du nr 5?
Astrid Göthberg, nej :p

Har du varit i hop med nr 1?
Alexandra Waldemarsson, nej :p

Vad har din mobil för färg?
Svart och silver

Hur mycket kontanter har du på dig?
vadå...i plånboken eller? där har jag typ... 5 spänn och i mobilen 155.

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Hahaha  Hem (31missade, haha)

Vad har du på dig på överkroppen just nu? 
Bh och en tröja.. är huvudet överkroppen? isåfall en turban också..av en handduk alltså.
 

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Dom jag brukar ha är det typ antingen adidas,converse eller graceland

Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust

Vad gjorde du vid midnatt?
Var med carrå och vi satt vid datorn och pratade..ganska djupt.

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Öhm... i nån annan stad.

Till vem sa du "jag älskar dig" senast? 
Hmm...carrå tror jag

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
noll

Vilken ålder har varit bäst hittills?
vetinte..
Dina värsta fiender?
he

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En jag fotat på måns, haha

Vad var det senaste du sa till någon?
" hejdå"

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
hmm..en miljon :p

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Vetinte :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0