Hey..

Vaknade för en timme sen.
Fast jag skulle upp vid elva..

Igår åkte jag ner med julia en sväng till Gävle Sommar Yra, eller nåt sånt heter det.
Åkte en karusell två ggr,break dance. Och hon kände massa folk.
Det är något jag inte gör iaf...känner folk i gävle alltså.
Igenkänd blir jag ibland, men inga jag känner :p

Jag drömde även om en person igår natt som satt på bussen till stan sen.
Jag har inte sett honom på nåt år ...och när jag drömde om honom, då dyker han upp..
Läskigt.

Vi gick till boulongern och blev myggbitna.
Sen åkte vi hem. När jag kom hem var urban och inga lill hos oss.
Så jag umgicks med hela familjen,johannes och dom.
Jag och louise fotade typ 100 bilder och filmade när pappa dansade...mindre ok.

Skitsamma :p
Har förövrigt hittat ett jätte fint armband :D
Puss.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Haha låter som att du hade en trevlig dag utöver det vanliga ^^

2009-08-08 @ 11:17:30
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0