Hey

Jag tog med mig cesar och la mig i soffan.
Louise låg också i en av sofforna.
Vera ville också va med så hon såg på mina ben eftersom cesar redan tagit all plats.

Ikväll ska jag se johan palm, hoho.
Mest hans bror då va..

Så sjukt snygg e han.
Han ska va på wanna be cityfesten, som vi var på igår med.

Och guess what?
Imorgon ska jag spela in hos Fredrik!!!!!
Hur kul? :D
Ska spela in en eller två cover.
Visar er sen , om jag hinner bli klar :)

Puss

vet nån som kmr bli glad att höra nåt lite nyare iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Vad kul, hoppas låtarna blir bra så du kan skicka dem sen ^^

2009-08-08 @ 14:52:50
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0