Grrrr

Har suttit nu i några timmar och försökt ändra en massa kodmallar och stilmallar och you name it.
Fattar dom lätta...men när man sen ska försöka på egen hand fuckar allt.

Nu får ni ha denna header..ska försöka fixa det imorn om jag har tid.
Jag skulle va med carrå idag egentligen.. men skitsamma :p
Jag sov..och hon sov.

Slaggade i louise och eriks soffa.
Alla vi tre somnade i hennes soffa..men till slut vaknade louise och gick och la sig. Trodde Erik också skulle följa med.. men icke. Han skulle sitta där och sova så jag inte kunde sträcka ut benen och sova. Klarade av några timmar i oskön sovtällning innan jag gick upp och satte mig vid datorn. Sen slutade det med att jag gick till louise och la mig i eriks säng. Förövrigt var jag på marinfestivalen idag, träffade lite roliga människor. Vi såg mojje. Sen gick vi in backstage en stund, nice ! .

Puss.
Jag vill ha vinter!!!!!!


Bilderna är tagna från mitt fönster i december.

Kommentarer
Postat av: Louise

usch varför vill du ha vinter??

2009-08-16 @ 09:11:46
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Ohohohoh. Mycket fina bilder. Längtar dit jag med :D

2009-08-16 @ 10:03:40
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina vinterbilder du lagt upp. Kram.

2009-08-16 @ 12:38:23
Postat av: Anonym

Det är fint med vinter, men långtråkigt

2009-08-16 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0