:)

Jag vet inte om ni märkt..
Men dom senaste månaderna har jag dragit mig tillbaka.
Jag är mer ärlig, är lugnare, jag har varit djupt inom mig själv.
Jag har hunnit tänkt igenom så mycket.
Jag och mamma har även kommit varandra närmre..
Känns det som. Tack mamma, jag älskar dig.

Mina kompisar frågar också varför jag är så tyst..
Det är för jag inte orkar.. och jag svarar alltid " finns inget att säga ".
Jag har laddat om. Slösar ingen onödig energi.
Folk som försöker börja bråka med mig orkar jag inte med.

Jag har även kommit pappa närmre...pappa liksom.
Jag kan till och med fråga hur han har haft det och så..
Men han är fortfarande dum i huvudet, men det bryr jag mig inte om.

Och ja.. jag fejkar inte någonting längre.
Är jag glad så är jag glad, är jag arg så är jag arg.
Och det är så skönt.
Jag längtar tills skolan börjar så jag kan börja ta tag med allt som har med skolan att göra.
Det här året ska jag lyckas.
Jag vet att jag kan göra det.

Och nu ska jag börja leva som den jag vill vara.
Inte den jag försökt komma ifrån.
Jag bestämmer över mitt liv.

Egentligen har detta inlägg inte någon mening i sig.
Men jag bryr mig inte. Kände bara att skriva av mig.
Allt är så bra just nu. Fast ändå inte.
Det kan bli bättre, det kämpar jag mot.




No more stress,
Now I'm straight,
Now I get it now I take
Time to think,
Before I make mistakes
Just for my familys sake
That part of me left yesterday
The heart of me is strong today
No regrets I'm blessed to say
The old me dead and gone away

I aint never been scared,
I lived through tragedy
Situation coulda been dead
Lookin back at it
Most of that shit
Didn't even have to happen
The new me will be alright

Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

ja det är bra att du ska kämpa på med skolan så du får bra betyg o kan komma in på nån linje sen som du verkligen vill gå (så slipper du gå iv bland massa slum =P)

2009-08-06 @ 15:56:55
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det är jättebra. Jag önskar dig verkligen lycka till med allt!

2009-08-06 @ 16:53:07
URL: http://bullepuff.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Hehe man blir glad av att läsa såna här inlägg. Håller med dig på alla punkter.



Hoppas och håller på dig vad du nu hittar på. (y)

2009-08-06 @ 21:04:46
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det är bra tjejen! Det är bara du som kan styra över ditt liv och bestämma hur du vill leva det :)

2009-08-07 @ 00:00:24
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Känner inte dig, har helt enkelt hamnat här på grund av dina inlägg om EMD och sen typ fastnat, haha. Men i alla fall så tycker jag att det är bra att du har laddat om. Det är väl det jag också måste försöka göra nu innan jag går under, :P

(Haha, vet inte vad du har för relation till din pappa men min är också dum i huvudet) ;)



Sköt om dig. Fortsätt blogga, jag tycker att det är jättekul att läsa det du skriver ;)

2009-08-07 @ 00:00:59
Postat av: fanny

åh vad bra alicia att du mår braaa :)

jag saknar faktiskt dej, ja det gör jag.

2009-08-07 @ 02:30:12
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Bra min lillis. Bra.

We aint never been scared,

We lived through tragedy.

2009-08-07 @ 14:10:24
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/
Postat av: Angelica

Bra där Alicia! Kämpa på bara så klarar du allt jag lovar dig det!

be strong <3

2009-08-12 @ 10:53:42
URL: http://ankanangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0