Rubrik

Tjena!

Igår var jag jag,anna & lollo och kollade idol kön och peter  jihde, haha.
Sen så gick vi i solen  till atlasgatan där  vi tog bussen in till stan, där hoppade även olivia på  :)

När vi kom fram till valbo träffade vi en massa mer folk :) nu ska jag försöka skriva vilka ..för en gångs skull emma,bea,nikolina,julia,systrarna,josefine,elin,hanna,hanna,fanny,therese,stina,maria & emelie tror jag :)
Plus att emma och bea skickade ut ett "kund meddelande" efter mig haha sjukt kul :p 

Emd  kom upp på scenen vid 3  och Danny märkte direkt mig,emma och bea, haha så kul!
Dom körde lite låtar och sen vare dags för signering. Alla trycktes och det var äckligt varmt. Men jag,elin och  olivia kom upp samtidigt iaf :)

Mattias var väldigt snygg idag föresten! " nej där hade jag skrivit...där med... okej då :p " 
Danny var väldigt pluttig han med .

d: braa-a. vill du ha en tiara eller en krona?
j : det spelar ingen roll?.. :p
d : joo :p säg.
j : men nej, det spelar ingen roll :p
d : du får en tiara :)* ritar i år & dar på den*
j : ...
d: sådär :D
j : tack ;)
d : :D:D
j  : kommer du ihåg vad jag heter fortfarande eller? ;)
d :  ja.... aaal iii cia? :D
j : yes :D  woho
d : nu blev du glad va?:)
j : ja :) får jag en kram också eller?
d : sjääälvklart :D *kraaam & ljud och fet puss på kinden*

Och jag & erik snackade om  min snygga facebook bild som han gillade :p Och mitt namn  och typ lite annat.
Sen tog vi en bild tsm också :) Han var mysig!

Sen efter signeringen så kom danny och kramade alla.
Sen kramade han mig:
J: tack för..allt :)
D :  Taaaack sjääälv *puss på halsen* alicia (spanskt uttal)  :)

Mycket pussar,kärlek och peace idag  alltså :)
Sen tog vi bussen till stan med stina & maria och gick sedan och åt på tensdopet.

Tack för idag alla
   
   
    
   

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nej, nu blir jag avundsjuk. ;)

2009-04-06 @ 11:14:36
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Louise

vad åt du på tennstopet?

2009-04-06 @ 11:31:09
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Josefine

Mys dag :D

Jag har föresten en bild när du kramar Danny, inte världens bästa eftersom jag stod nere vid scenen men. Om du vill kan du få den (:

2009-04-06 @ 21:10:48
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Martina

braig dag :)



söt bild på dig och Erik! :) <3

2009-04-07 @ 20:51:12
URL: http://beyondborders.blogg.se/
Postat av: Madde

Danny är absolut snyggast<333

2009-04-27 @ 15:35:25
Postat av: Madde

Danny är verkligen skiiitsnygg på den dära bilden!

2009-04-27 @ 15:40:01
Postat av: Sandra T

åh vill ockskå träffa EMD!!! lyllo

2009-05-06 @ 19:49:54
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0