Helgen

Tja

Eftersom jag inte har något bättre för mig kan jag lika gärna bloga om helgen  :)
På lördagen skjutsade mamma och pappa mig till min syster Louise.
Sen när j ag hade varit där i nån timme så kom det mer och mer folk dit :) trevligt.
Sen vid 20.00 gick följde Erik med mig ner på stan, vi letade efter Johan Wellton, men vi hittade han inte. Erik for vidare till David och jag gick in på Biblioteket och kollade läget där, det var nån orkester som spelade, + att jag såg min gamla slöjd lärare, så jag gick ut därifrån ganska snabbt .

Sen efter ett tag så kom Johan med sin bil. Och sen kom han fram till mig och hejade och gav mig en kram och grejs.
Sen skulle jag gå över vägen till ån och då ser jag Lollo och hennes Mamma på andra sidan övergångsstället så då kollade vi på dom som simmade i gavleån tillsammans, sen tog vi plats vid "scenen"
Johan presenterade sig själv och sen sina vänner som uppträdde. Alla var jätte duktiga ! Johan slukade eld oxå.. aj.
Träffade han mitt under showen oxå, :)
Sen när allt var slut så hängde vi med Johan lite till. Tog kort och sånt :)
Jätte bra kväll förutom att det regnade nästan hela tiden.



Igår så kollade jag och louise på en rolig film, den hette någonting med drillbit har jag för mig :)
Sen gick hon iväg på ett dop.
Och jag är ju förkyld. har jag nämnt det? :p
Aja, iallafall ringde mamma och sen la jag mobilen på nåt ställe i louise lägenhet som jag inte hittade sen när jag skulle åka hem, men hon hade tydligen hittat den.. i garderoben, HAHA.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe, du har ju nämnt mig i din blogg så det räcker o blir över ;)

Nä men vad skulle jag skriva då? alicia sov här? :P o glömde sin mobil i garderoben efter ha rotat efter kläder att låna?

2008-09-08 @ 15:57:25
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att du fick träffa Johan Wellton igen.Kram mamma

2008-09-09 @ 14:10:07
Postat av: emelie

vad söta bilder :)

2008-09-12 @ 13:29:38
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0