Tänkte blogga lite..

Om helgen... nu har jag tid :p

Helgen var så sjukt bra !
Jag och Elin vaknade klockan 5 och gick upp och åt frukost och fixade oss.
Sen tog vi bussen till Stockholm vid 7 och kom fram 09.30 . Vi sprang på Sanna Nielsen direkt när vi kom dit, haha.
Men sen låste vi in våra väskor i ett skåp, och köpte SL-Kort. Sen så åkte vi till Gamla Stan bara för att åka 8)
Då sprang vi på huvudrolls killen i Arn, hihi. Elin blev helt till sig, jag var lugn :D.
Sen åkte vi till Centralen igen och träffade  upp 10 tjejer, ni vet vilka ni är :D'
Sen tog vi Pendeln mot Märsta och klev av vid Upplands väsby, vi GICK till väsby centrum, vi är hurtiga.
Jag,Fanny och Hanna gick på en liten runda och hade kul med våra sugrör (Y) 5 av 5 toasters, kanonkul.
Sen så kom Markus Fagervall, sen EMD. Dom är duktiga :) fast Erik mådde inte så bra.
Det var signering , och ni har väl sett filmen nedan? ;).
Sen gick vi och åt på  Subway, sen drog jag och Elin vidare till Fryshuset och köade till Jason. Vi kom i as bra tid, :D
Fast det var redan mycket folk, men vi ville inte stå längst fram.
Sen när vi kom in så träffade vi Malle,Monika och Jojjo :)
Vi fick ganska bra platser, Ingrid Michaelson var förband. Sen kom Jason och var helt underbar som vanligt. Det var en sjukt bra konsert, en massa rysningar.
Efter konserten hade alla vätskebrist, haha. Sen åkte malle,jag och elin vidare till Västerås och sov hos Malle.

På söndagen åkte vi till Gallerian och såg och träffade EMD. Träffade även en massa andra sötisar ! :D Och sen fick jag träffa FLAY, inte träffat henne sen 20 september :p ... okej det kändes som längre.
Danny var jätte söt och seg. Han härmade mig några gånger när han satt på scen och jag var nedanför, haha.
Haha, matte kom nästan ihåg vad jag hette oxå ! " Och du heter.. Al..Alice (A) " " AAAAARH-NÄSTAN " hihi :)
Men jag och Danny stod och snackade jätte länge, han är söt! :D
Sen åkte jag,lollo,malin,anna med Annas pappa hem till Gävle :)

Tack för den här helgen alla !.  Om ni vill se mer bilder kan ni kolla på facebook eller bdb.





  
Jag träffade Toca efter Jasons konsert,  haha.

Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Du verkar ha haft fullt upp under helgen som gick! :P

2008-10-02 @ 10:41:23
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Verkar ha varit roligt :)

2008-10-02 @ 11:17:03
Postat av: €rik

Skapligt många bra artister du fick se och träffa under helgen! Är avis att du fick se Jason Mraz igen. ;-) Hehe Toca är ju stört skön! kramkram

2008-10-02 @ 16:10:31
Postat av: Louise

Äh vadå, du kommer själv märka när du är 25 att man vill att hemmet ska se bättre ut än en soptipp

2008-10-02 @ 22:38:32
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: fAnis

JAG ÄR MED :D

puss på aliciA :D

2008-10-07 @ 21:09:46
URL: http://runtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0