Cinderella 18/10

Tänkte att det var lika bra att blogga om det nu.

Gick upp vid 9 på morgonen och duschade och fixade i ordning mig. Sen åkte vi till bussen som gick klockan tjugo i tolv.
Stannade vid tierp i 1 timme på rast. Sen körde vi vidare till stockholm. Jag och Carro satt med musik i lurarna och hade dancemood så vi dansade när vi satt :)

Kom fram till stockholm vid 3. Såg Jonas (gitarristen i bandet) gå utanför så då blev jag pigg. För jag visste inte att dom skulle med :)
Sen checkade vi in, och gick jätte långt bort till en liten pub-båt.
Sen ringde jag  Anna och hon berättade lite om Vallentuna som EMD var på signering tidigare på dagen.
Sen gick vi tillbaks till vänterummet. Jag träffade på en massa söta tjejer ! :) Alltid lika kul.

Jag , jennifer & Ida gick och letade reda på Emma & Bea tillsammans, och hittade dom sittandes och fikade.
Sen ställde jag mig i kön in till båten med Emma,Bea och Beas mamma . Vi kom in och blev fotograferade! Jätte fult kort :p Sen gick jag till mig hytt och väntade på att mamma & carro skulle komma. Dom kom efter 10min ungefär.
Sen kom E,B & B's mamma över till våran hytt och hejade ! :)

Sen så åt vi mat.. men skynade mig därifrån eftersom alla träffade danny.
Missade naturligtvis han då också. Men vi flummade omkring lite gick och snackade med en massa folk i olika hytter.
Sen träffade vi upp några andra tjejer som vi gick och dansade med ! Super mysigt :)
Sen drog vi till karaoke grejen. Vi ville sjunga men orkade inte. Så vi drog till scenen, och nu var det proppat med folk.
Det var inga folk där innan. Så vi ställde oss på sidan av scenen, fick bra platser.
Caroline bjöd mig på en cola! (Y).
Sen började EMD , tror det  var bästa spelningen med dom jag varit på. Det var jätte mycket drag och alla var på.. jag var lite halvf på. Stod och undrade varför danny aldrig kollade på mig när han stod på scenen. Och precis då så körde han tokyo och jag kollar upp och får ögonkontakt med han. Sen sjunger han " you can run,you can hide. but this roller-coaster ride never stops *pekar på mig * " :) då blev jag taggad  igen.

Efteråt var det grymt varmt och emma & bea försvann. Och Olivia skulle iväg. Så då gick jag med Carrå och dom. Vi gick till deras hytt och drack vatten och tog det lugnt. Sen åkte vi upp till 11 våningen. Kommer inte ihåg vad vi gjorde. Men till slut så var emma & bea,jennifer och ida med igen! Och då träffade vi Danny vid hytten. Kommer inte ihåg hur vi kom dit :p
Men han var så söt ! Kolla filmen nedan.. så förstår ni ;)  Vi snackade med han jätte länge. Sen drog dom, och vi oxå.
Fast sen 7min efter träffade vi Danny och Göken igen, och danny rövade bort Bea, haha. Vi skrattade jätte mkt.
Göken är söt " jag vinner ändå aldrig ".  Sen drog vi vidare och träffade danskar som vi var med på kvällen.Träffade Jonas.Träffade även Nisse en stund. Sen gick jag och sov ! Ville inte och ångrade det :p haha.

Dagen efter så var det EMD signering. Träffade göken innan oxå. Han gillade mina brillor! :D yey.
EMD var söta.. men trötta 8) undra vad det beror på* nanana*
Aja nu orkar jag inte skriva mer.
Men hela resan var underbar!
Tack mamma :)







Och en till film !!! " VILKA RÖDA KINDER DU HAR ! "

Kommentarer
Postat av: Louise

synd att inte jag kunde följa med :(

2008-10-23 @ 09:00:48
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var en rolig resa :)

2008-10-23 @ 14:01:19
Postat av: Olivia

Du nämnde mig en gång :D

2008-10-24 @ 16:22:13
URL: http://bullepuff.blogg.se/
Postat av: giulia

alltså jag fattar inte? hur kan du känna dom, fan va avis jag blir ! :D:D:D

2008-10-25 @ 13:58:27
URL: http://ggiuliia.blogg.se/
Postat av: fAnis

duär alltid så söt!:D

2008-10-26 @ 00:11:14
URL: http://runtoyou.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var verkligen trevligt på båten. Kul att du hade roligt.Du har jättetrevliga kompisar.Kram mamma.

2008-10-26 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0