Torsdag

Önskelista

¤
Primer från  http://www.blush.se/ ( spelar ingen roll mellan den bronzade och den andra )
¤ Pengar
¤ Nåt snyggt bronzepuder, med eller utan glitter.
¤ Lösögonfransar
¤ ACO Ansiktstvätt ( i nån tub.. tror jag, spelar ingen roll ) från Apoteket
¤ Fina sommar kläder
¤ Nån som betalar resan till E.M.D. spelningar & följer med mig dit ( vem som helst .."vuxen" lr så låter mamma mig resa.)
¤ Nån somrig parfym som luktar gott
¤ Photoshop ( om nån kunde bränna ner på skiva och låta mig installera , super )
¤ Mascara
¤ Fransböjare
¤ Presentkort
¤ Hårt gitarr-fodral
¤ Vad som helst  =) det är tanken som räknas.

Jag fyller år den 17 maj, för er som inte vet.

Jag har varit och praoat på pappas jobb idag  =) det var väl kul.. haha. Jag fick typ göra ren en tank av nåt slag och göra rent kläder,och prover. Det fanns nån sjukt god grej i kaffe maskinen Cocoa Creme, lr nåt. Haha, jag ska lätt dricka det i morgon igen ! :D Men jag bränner jämt tungan, haha. Jag och pappa kom hem vid tolv , vi skulle laga lunch, men jag gick direkt till soffan och somnade på typ 1 min och sen sov  jag tills fem, haha. Nej nu måste jag tvinga pappa att stämma min gitarr
Pusshej

image200

Kommentarer
Postat av: Lollo

duktig du är som jobbar på pappas jobb då :-)
Vi har också den där gräddchokladen på jobbet, den är god. Men jag brukar ha lite mjölk också så den inte blir så stark.
Ska hitta på nån present till dig :P

2008-05-08 @ 22:26:50
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Erik

Hoppas att det går bra o jobba idag. ;-)
Den chokladen lät god! Får ta o prova den nästa gång jag jobbar där. Jag snart blir du ett år äldre, det blir lätt att hitta en present till dig! =) Kram

2008-05-09 @ 09:44:33
Postat av: Andreas

Grattis i förskott.
kram
//Adde

2008-05-15 @ 00:54:01
URL: http://Andreas1983.blogg.se
Postat av: Lollo

GRATTIS på födelsedagen, nu är du tonåring hehe

2008-05-17 @ 10:30:57
Postat av: Linda, Abbe & Aliyah

Önskar dig stort grattis på födelsedagen...hoppas ni har en fin dag i Stockholm du & Erik :D

Kram från oss...

2008-05-17 @ 12:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0