Tisdag

Tja alla ! :)
Hmm, har inte så mycket att säga..
Men i söndags var jag och Caroline på stan, jag köpte en fondation (H&M 's  och en tröja.
Tröjan var as skön, luftig och tunn.
Såhär ser tröjan ut 129 :-
image199
Hmm, igår var jag med Julia. Vi tog kort med hennes systemkamera,älska systemkameror. <3
Jag följde med henne till tandläkaren oxå, haha. Sen köpte jag glass till hon och mig, så vi satt i B -centrum och åt, vi träffade jockarna och daniel som höll på att laga nån cykel så vi snacka lite med dom sen cyklade dom till fliskär och fiskade. Sen kom Knäppis - Jocke , hans tvilling och en okänd , vi satt med dom och åt klart glassen sen tog vi kort, haha. Dom är töntar. Ehm.. ja. Sen följde jag med till hennes dans träning i stan, dom var duktiga men det ser sjukt tråkigt ut. Efter det tog vi lite mer kort hemma hos henne och la in dom. Sen hämtade mamma mig vid åtta.

Haha, Erik Segerstedt skrev till mig idag : " Sötnos! Hoppas du mår bättre nu! Puss "
Det är sjukt hur mycket jag saknar han ! <3 Men vi ses snart ju,
Aja, ska dra nu.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Carro

Så du ska inte börja dansa med henne då?

2008-05-07 @ 07:49:12
URL: http://trampolin4.blogg.se
Postat av: Lollo

Ska kalla dig för getingen när du har på dig den där ;)

2008-05-07 @ 10:36:54
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0