Ny kändis träff ! :)

Tjena !

I lördags åkte jag in till stan och träffade Emma,Bea och Pamela .  Jag som hade saknat Emma och Bea sjukt mkt ! Så det var as kul att få träffa dom igen. Vi satt på en staty och snackade lite, sen kom det fram en snubbe som började spela gitarr för  oss.Han hade på sig skidor,nån gammal overall, en ful keps , en gitarr och en massagebänk, haha :p Han var på svensexa och skulle gifta sig. Han spelade Angels och sen fick han lite pengar av oss. Efter det gick  vi ner till torget och kollade i affärer. Sen åkte vi buss hem till Pamela och dom bytte lite kläder. Sen åkte vi ner på stan och väntade på Dogge .. men efter typ 5 timmar gav vi upp :p Vi gick till ett *host* ställe sen åkte vi till Pamela och hämtade deras väskor som  hon hade ställt ut så vi skulle slippa väcka alla. Efter det skulle det ha tagit en timme tills nästa buss gick... så vi gick hem till mig istället . Kom hem vid typ kvart över ett. Vi satte oss vid datorn och messade Johan, sen gick vi och la oss. Jag sa åt Emma att ställa min väckarklocka på halv åtta... och då sa hon att hon ställde larmet på mobilen istället. Jag frågade om hon vaknade av det då.. och hon sa ja :p Men för säkerhets skull ställte jag min klocka på kvart i åtta...

Jag vaknade av att min klocka ringde på söndagen , gick in till emma och bea och dom sov :p
Emma hade vaknat av sin mobil fast somnat om igen, haha. ´Tur att jag ställde den. Hmm vi gick upp och jag ringe carro så hon kunde skicka låten som jag skulle bränna och ge till Danny. Hon skickade den och sen var jag tvungen att försöka på mig pappas dator och bränna. Det gick bra tillslut. Sen fixade vi oss och åt frukost och sen tog vi bussen ut till valbo, och sen var det en turk busschaför (stavning) som sa att om inte vi hoppade av här skulle vi betala 10 kr extra.. Och vi had ebetalat till valbo och vi skulle fan inte betala nåt så vi skällde på han lite och han på oss, sen så gick han surt och satt sig och fortsatte att köra. Våran dag blev förstörd där. När vi kom fram till Valbo vid elva satte vi oss vid scenen och väntade, och väntade. Sen kom en massa andra söta fans från olika delar i sverige, sjukt kul att träffa alla. Sen vid två började det komma mer och mer folk. Och sen vid typ halv tre ställde vi oss upp vid scenen längst fram i mitten hamnade vi. Sen kom dom bara nån minut försent, ovanligt :o
Dom körde jennie,for you och all. Damn vilket drag ! Sen efter det var det signering och vi sa ungefär såhär
A : Och du ska få den här rosen från oss tre *räckerfram*
M : ååååh :o :) tack så mycket, vad söta ni är !
A : *ger skivan*
M : *skriver sitt namn* Är den till nån speciell lr nåt?
A : Hehe, jaa mig ;)
M : Vad heter du då? :)
A : Alicia!
M : Har inte vi träffats förut?
A : Ehm , joo :D
M : Har du myspace? :p
A : Jaao :)
M : Jaa,  ! :)
sen typ hejdå*kram

Och med Danny såhär typ.. han sa mkt mer . Men kmr inte ihåg så mkt :p

*bea gav blomman* och D tyckte vi var jätte söta alla tre och typ tack sen kom jag typ.
D : Hej !:D
A: Hej:)
D : *skriver*
A : ... joo jag gav ju dig en skiva i januari !
D : JA !:D en skiva där du sjöng på ?!
A : jaa , precis.
D : Du är verkligen as bra  !
A : Tack :)
D : du är jätte duktig , och bra *ögonen lyser med typ lycka*
A : Åh tack ! :D * tar kort*
D: Och så hade du ett kort med !
A : Hehe.. mjoo * kom inte ihåg *
D : Du hade väl sånna hära brillor på dig*visar med händerna*? ;):D
A : Haha, jaa.
D : :D
A : .. mm :)
D : Men du ! jag har gett skivan till min ehhjkkjasfhksjfdf office dfhdjfhlsdf iaf :D !
A : Haru, vad pinsamt, haha.
D : Du är jätte bra !
A : :) aja, hejdå :)
D : hejdå ^^

Kramade alla tre.. erik sa inte så mkt vad jag kmr ihåg.
Sen lovade dom att vi skulle ta kort efteråt. Men Erik sa att vi skulle gå till han och göra det men vakten lät han inte. Och då såg jag att Danny reste sig från stolen så jag ropade på han och då kom han till mig och då sa jag att jag ville ha ett kort på oss två =/ och så tog han min kamera och tog kort :) " Du kom med i bakrunden.. jag lovar !:D "¨
image209
Andra bilder

Bea och jag :)
image215
Jag och Emma :)
image216
Tack för den här helgen alla !:)
Love / A

Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe du o dina kändisar :PP

2008-06-01 @ 22:31:39
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Kul att du fick träffa EMD igen.De verkar vara trevliga mot sina fans.Kram mamma.

2008-06-03 @ 22:40:07
Postat av: Kim

Sugen på en ny design?
På min blogg pågår just nu budgivning på designen och alla bud är tillåtna - så det är endast du som bestämmer hur mycket du vill lägga ut. Sen är det bara att hålla tummarna helt enkelt :)

2008-06-05 @ 08:45:08
URL: http://kimmys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0