Lördag

Hejsan bloggen ! :)

I  torsdags var jag på klassresa till Stockholm . Fast vi stannade i uppsala och kollade  på domkyrkan . När vi kom till Stockholm  gick vi omkring ii gamla stan och svarade på en massa uppgifter vi hade fått. Som vad är kanonen i hörnet vid runstenen till för? Vi kom på bästa lösningen att vi gick in i en konstnärs affär och frågade han. Lärde mig mer av han än 1 år i skolan , hehe. Sedan efter det gick vi in i storkyrkan , och sen så åkte vi med en stadsbuss till Gröna Lund , jätte mycket trängsel i  bussen .. men det gick. När vi väl kommit in på grönan sprang jag och Elin direkt och åkte Fritt fall tilt , första gången för båda. Men den var typ läskig och rolig... man hinner typ inte reagera. Men vi var stolta att vi åkte den iaf. Sen spranh vi omkring och åkte en massa annat . Kom hem till Gävle igen vid 23.00 ungefär.

Igår skulle vi jogga runt framgången på tid, fan vad jobbigt det var. Trodde mina armar och ben skulle gå av :p
Senare på dagen var jag med Julia, vi tog kort och solade lite . Sen åt jag mat med familjen.

Nu snart ska jag föna håret och platta det osv. Sen ska jag till Pamela, Emma & Bea sov där inatt. Och sen ikväll ska jag,emma och bea till stan och vänta utanför O'learys, dogge ska vara där . Men vi åker mest dit för skojs skull.
Imorgon är det EMD i valbo, det blir as kul . Nej nu måste jag börja fixa mig.
So long / Alicia

image208

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra att ni hade kul i sthlm :) trevligt minne för er klass som kommer splittras sen? Hoppas att inte källmur lägger ned så att du får gå där.

2008-05-24 @ 12:30:42
Postat av: Lollo

Kul o åka till sthlm! :)
Är bilden tagen i sthlm? Kram

2008-05-25 @ 12:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0