Torsdag

Hejsan, om ni undrar varför jag uppdaterar så sällan är det för att jag vill ha mer kommentarer innan jag lägger upp nåt nytt, men nu värkar det som att det tog stopp vid 4 kommentarer. Bättring hörni. Aja. Den har veckan har jag varit i skolan och inte gjort något speciellt. Var med Emmy en dag oxå. Igår var jag i valbo med mamma och louise. Jag köpte nya skor, diggar dom. Skit sköna var dom med. Sen åt vi på donken. Okej nu på kändisfronten.. på söndag nu ska jag åka och titta på What's up , får se om jag träffar dom. Och söndagen efter så blir det Ola Svensson och The poodles ! :) Kändisar är kula. Det har även regnat hela veckan. I HATE IT . Liksom varje morgon när man har fixat sig perfekt och plattat håret och sen när man kommer till skolan så har man lockar i hela håret. Så jag har gått och skämts(?) .  Jag känner att jag aldrig har något att skriva om.. Så här kmr några bilder :) ENJOY

image137
Alexander Schöld in the backround.
image138
image139
The kid, to the left ! :) och han är söt som gjorde denna &mina skor


Kommentarer
Postat av: Carro

Va bra att du hittade ett par skor. Jag behöver nya sneakers

2008-03-13 @ 15:18:56
Postat av: Nathalie

Va roligt med nya skor

2008-03-13 @ 17:11:26
Postat av: Jonas

Din blogg gör att jag saknar Gävle så mycket! Hoppas du får träffa The Poodles. Är det inte några kändisar i närheten under påskveckan?

2008-03-13 @ 17:21:51
Postat av: Nicole

jag vill ha dina skor :) haha xD

2008-03-14 @ 19:39:56
URL: http://sajkosliv.blogg.se
Postat av: Saris

Hej tjejen!! Hade du trevligt på stan idag?? hade bra kramen.

2008-03-14 @ 21:31:44
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0