Ny kändis träff ! :)

Hejsan alla människor !
Kommer inte ihåg när jag bloggade sist ..Men igår var jag på Spiderwick med 5 tjejer i klassen, skit kul :) Istället för att stå i kö och köa så kom vi på att det kanske gick att köpa biljetter där uppe. Så vi sprang upp för trappen och det gick att köpa där och när vi kom till kassan säger tjejen: Filmen har blivit vatten skadad så ungefär i en kvart är det som vita flingor på duken så då har vi rabbaterat biljetterna är det okej? . Så biljetterna kostade bara 65 kr + att Elin bjöd mig. Vi köpte popcorn och så vi fick soffor högst upp bredvid varandra så alla kunde sitta tsm. Bion var bra den får 3½ av mig, och jag är ganska kritisk till filmer oxå. Så det är bra poäng. Men mitt under filmen blev hela duken suddig så då fick vi avbryta i typ 5 min och sen fick man se dom där vita flingorna. Efter bion gick vi och väntade på bussen sen åkte vi hem och jag och Norea gick av vid samma busshållplats, vi bor ju typ grannar :)

Kom hem och då var mamma och pappa,syrrorna,erik och lena hemma hos mig . Vi typ spelade nå spel om typ Vett och etikett, Mat och dryck. Det var inte så kul :p haha. Och Danny åkte ur Let's dance. Det är hemskt. Sen gick jag och la mig i soffan och var sur/trött och arg. Sen när jag var 1sek från att somna så kör Louise upp sin fot i mitt ansikte. Jag hatar folk som väcker mig när jag är trött. Sen vände jag mig om och sov.

Vaknade upp i morse vid halv nio och frös. Tog upp filten som hade ramlat ner på golvet. Kunde inte somna om så jag kollade på tv sen skulle jag göra frukost och då såg jag Cesar ligga i fönstret , gick och öppnade dörren sen tog det längre tid än vanligt för han att hoppa ner och sen när jag såg han hade han en lång taggbuske gren som satt fast i benen, han kunde knappt gå. Försökte få loss den men jag sprattlade för mycket och luktade kiss.
Det regnar ju hela tiden i Gävle och då försvinner ju hans revir hela tiden = vara ute och kissa 24 timmar .  Ropade på mamma men hon kom inte och ingen annan heller , Så då fick jag ha saxen i handen och sen så fort han vände sig om snabbt fram med handen mot benen och klippa bort det värsta av grenen. Men fick inte bort en bit som pappa fick ta bort senare.

Sen pratade jag med Erik och han sa att han kunde skjutsa mig till Marie Picassos signering. Jag tog lite ego bilder sen åkte vi dit. Träffade underbaraste Lollo och hmm Sonja. Sen kollade vi på Marie som körde 3 låtar. Sen hade hon signering och vi gick upp och tog autograf och tog kort. Kortet på mig och hon blev hemskt
Här kommer bilder.
image142

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hehe du o dina kändisar. Det var kul igår på kalaset.
Kram

2008-03-15 @ 18:14:05
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Nicole

jag vill också träffa kändisar ;o men jag kanske ska göra det snart ju.. men typ inga roliga :o hahaha

2008-03-15 @ 23:49:34
URL: http://sajkosliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0