Lördag

image130
Är det bara jag som tycker det är kul att kolla på henne? Speciellt på I huvudet på gynning, man blir ju galen på hennes dialekt och sen är hon flummig. Superkul enligt mig :p Idag har jag gjort ingenting sov till halv ett sen satte jag mig vid datorn. Hade på mig mina ljusa jeans oxå. Typ använt dom en gång sen jag köpte dom. Och det var typ flera månader sen.Tog lite bilder och sånt. Sen så åkte jag,mamma och pappa och köpte kinamat. Blä. Vi skulle in i kiosken bredvid och köpa godis men dom tog inte kort. Och eftersom alla säger att kineser inte kan säga R så lyssnade jag noga när han pratade och han var jätte duktig på att säga R , haha, Jag sprang in till matöppet och köpte godis istället. Igår var det kul för typ mamma hade ner en grej och sa att det var mitt och carros fel, shit vad kul det var. Vi åt mat sen satt vi och spelade gitarr och sjöng.
Dagens video :

Ha det bra / Alicia

Kommentarer
Postat av: MATILDA

haha hon är så jävla tuff :P

2008-03-10 @ 10:50:05
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: sanny

roligt program, synd att det är slut på säsongen nu

2008-03-11 @ 07:32:23
URL: http://sannyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0