Bio

Var och åt lunch hos Caroline med mamma och Louise.
Efter det åkte vi till köpis och shoppade.
Vi åkte en sväng till kyrkogården och kollade till Morfars grav lite också. Sen släppte mamma av mig och carro vid church street och vi gick till bion och köade . Sen fick vi våra biljetter och då gick vi upp och köpte popcorn och grejs, söt emmy kom fram till mig och sa hej oxå :D
Men iaf.. sen när filmen hade hållt på i en kvart så hade jag sjuuuuuuukt ont i magen. Och jag kunde inte gå ut från salongen eftersom det satt två äldre kvinnor bredvid mig som jag inte ville tränga mig för. Men rätt som det var slocknade hela salongen och det blev helt tyst. Man hörde hur vissa sa " Oj vad hände.." men då var det perfekta tillfället för mig att komma ut ut salongen så då trängde jag mig förbi dom och gick ner. Sprang in i en som jobbade där som skulle in i salongen och berätta vad som hade hänt. Jag gick till toan eftersom jag inte vill vara instängd bland en massa folk när jag har ont i magen. Så fort jag kom ut därifrån släppte magonten. Men jag gick till toaletterna och pratade med en mamma och hennes dotter.Hela bio huset var mörkt. Sen fick jag känna mig för in till en ledig toalett och känna så det fanns papper. Sen när jag satt på toan gick strömmen igång igen. Och det var fler som passade på att gå på toan. När jag gick ut råkade jag smälla upp dörren på en spansk tjej, ooops. Det var lång kö. 20pers stod och väntade på toan :p
Sen gick jag till salongen igen och carro sa att killen som jag sprang in i hade sagt att blixten hade slagit ner i huset så all ström hade stängts av. Bio filmen var jätte bra :D Vi såg Mamma mia.

Tog bilden i Stockholm. Havet vid grönan :p


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad bra att filmen var bra :D

Men behöver man gå på toan äre ju bara o säga "ursäkta" o börja gå förbi dem :P

2008-07-22 @ 10:52:23
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Erika Hallman

Svar: Haha okej, ja då kanske inte de huset är de bästa :P Hade också lite fobi för dem när jag var mindre men det har släppt! Fina att fota är dom iaf =)

2008-07-23 @ 00:09:34
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: Carro

Mamma mia var bra :) lite spännande med strömavbrott

2008-07-23 @ 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0