Tudelu

Idag i skolan hade vi träslöjd, så otroligt tråkigt. Alla köpte typ loka, men jag fick smaka av Kalle :)Under den lektionen hann jag hyvla en 20cm träbit, *vissel,vissel* Tralala, hela dagen var tråkigt och vi hade Bosse. Han har intresanta lektioner men han bablar non stop med en röst som gör en sömnig. Hmm non stop har vi ju kom jag på nu :D ska gå ner och hämta. Sådär ja, 20 minuter tog det :p fastnade framför I huvudet på gynning lr nåt sånt. Sen vid fem mötte jag Anna och Lollo vid Åhléns . Vi gick till subway och fikade typ. Sen gick vi runt och letade efter en present åt D. Och jag längtar tills på måndag :D *host,hemlis you know* Men vi hörs / Ak


Kommentarer
Postat av: Lollo

jasså fikat minsann, det lät ju trevligt. Jag har bara jobbat.. :/

2008-01-15 @ 22:52:10
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0