nollåtta

Nu var det ett nytt år igen. Det här året har absolut varit mitt bäst år.
Jag har träffat så många nya människor och utvecklats mera som person.
Glömmer aldrig den 15 juni i furuvik, hade så underbart kul den kvällen .
Och när vi stod där och kollade på Danny på scenen väcktes nånting innom mig.
En känsla av lycka. Och när vi vinkade till han och han vinkade tillbaka.
Och att ha ögonkontakt med honom var helt underbar. Han fick en att känna sig speciell.
Och sen när vi träffade han efter åt , I swear I could fly.
Sen ville jag känna den där adrealin kicken igen, så jag gick på lokala spelningar.
Träffade Måns,Magnus Carlsson. Dom förändrade mitt liv oxå. 
Och Pamela och jag hade skit kul, vi har gjort helknäppa saker iår.
När vi gick på cityfesten discot, var underbart kult.
Jag åkte till Grekland med Caroline och mamma, det var mysigt där. Sola och bada varje dag.
Och i skolan började mitt gäng vara med dom i det andra klassrummet och blev stenbra vänner.
Och vi hade kram tävling i skolan. Och jag var den ända som kramade flest sexor.. shit.
Töntig jag måste ha varit. Aja.
Jag var i stockholm med Mamma och såg Danny en gång till, ¨
hade ingen aningom att han skulle vara på Grönalund när vi gick dit.
Men han åkte direkt efter han hade uppträtt så fick inte träffa han då.
Men fick vara nära andra kändisar. Haha. Sen kom hösten,
träffade bland annat Pär Stenhammar, han var min högsta önskan att träffa då.
Han var hur gullig som helst. Och jag och Fredrik spelade in Look what they've done to my song,
gjorde succé hos alla typ. Jag började snacka med Sk8 på myspace och vi blev genast bra vänner.
Och sen kom dom till gävle på en spelning och självklart var jag där och träffade och kramade dom.
Sen bad jag kändisar på Myspace att lyssna på mina låtar och dom gillade det.
Och dom tror på mig. Så det betyder enormt mycket. Folk fick syn på mig genom den låten.
Och jag började skriva med kändisar på myspace och varje svar är skit kul att läsa.
Och Dannys blogg får vi inte glömma.
Han skriver så bra bloggar han får folk att förstå att dom faktist betyder
mer än vad dom tror och att man ska njuta av livet. Jag har träffat underbara vänner genom han oxå.
Som utanför O'learys . O'learys natten var absolut en av dom bästa.
Vi stod där ute och frös i flera timmar och sen kom min underbaraste.
Och jag fick hålla i hans hand och han smekte mig på kinden.
Sånna små saker som fick mitt liv att se fram emot saker.
Jag var ganska depp fram tills 22 December. Så vände allt.
Allt flöt på. Vann petter skivor, fick rockbjörnen biljetter, fick massa underbara julklappar,
ska få åka till stockholm, började lära mig låtar på gitarren.
Fick en grymt kul nyårsafton hos lollo och träffade nytt folk. Så sjukt kul igår.
Sen kom jag hem och Caroline hade tagit med sig sina kompisar hem.
Men dom åkte direkt.  Det har varit ett så sjukt kult år. 2007. Kommer aldrig glömma detta år.
Tack för allt / Alicia


Kommentarer
Postat av: Ice

GOTT NYTT ÅR!:)

2008-01-01 @ 17:03:53
URL: http://ajslandic.blogg.se
Postat av: Åsa

Söt blogg :) !

2008-01-01 @ 17:04:05
URL: http://asanordin.blogg.se
Postat av: Andreas

Gott nytt år lillen :)

2008-01-02 @ 01:02:10
URL: http://Andreas1983.blogg.se
Postat av: Åsa

Gud va kul att läsa att du haft en toppenår lilla skitungen :) du är ju min idol :)
Puss från Tant Åsa

2008-01-02 @ 10:30:21
URL: http://artificialgirl.blogg.se
Postat av: Lollo

Vad bra att du gillade 2007, hoppas 2008 blir lika bra. Nu blir du ju tonåring o allt ;)
Kram

2008-01-02 @ 10:37:59
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Vad bra att du har haft ett bra år.Du kommer säkert att få ett bra år igen hoppas jag.Fint bildspel du har gjort i ordning.Kram mamma.

2008-01-02 @ 16:23:47
Postat av: Carro

Gott nytt år! Roligt bildspel

2008-01-02 @ 20:26:12
Postat av: Lollo

härligt med sommar

2008-01-03 @ 21:31:36
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0