Lördag

Hejsan,
Igår var den hemskaste dagen på året. Fyfan, bröt ihop och grät typ tre gånger.  Allt var bara fel igår.
Såg ni hur mycket danny led på Let's dance :/ usch.  Menmen, Idag så mådde jag mycket bättre iaf. Jag sov tills klockan ett tror jag. Sen åkte vi och handlade och sen har jag spelat gura :) Börjar lära mig Apologize !
jag har så himmla mycket att skriva här, men har inte lust. Om två dagar kommer ju Danny till gävle iaf.
Ska hänga utanför .. det är bara 92:or som  kmr in.  Skit oxå. Mattias och Erik kmr då med.
I morgon ska jag och mamma till valbo lr stan. Pusshejs.
image93

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du träffar Danny och dom :)

2008-01-20 @ 11:57:10
Postat av: Nicole

men du ska se på riktigt, det ser sjukt ut! hatar mitt hår, du har mega massa fint hår ju :)

2008-01-20 @ 18:56:57
URL: http://sajkosliv.blogg.se
Postat av: Lollo

Blev ju lite fynd för dig där idag på valbo =)

2008-01-20 @ 20:09:04
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0