Dom tre mupparna.

Heeey

Idag i skolan var tpy allt segt :p vi fick skäll för vi diskuterade hur dagen skulle bli.
Sen efter skolan följde Tiia med mig hem , vi fixade oss lite och kollade på Tv.
Sen drog vi till stan  & mötte Pamela,Emma och Jenni inne på tåg stationen.
Sen letade vi upp Thorens . Satte oss på trappen sen kom det en massa folk.
Så vi var med dom inne på öppet hus.  Sen drog vi till Musikhuset för vissa folk sa att han var där.
Sen sprang vi typ runt huset och då såg jag danny där ute så jag gick frma och snackade .
Sen typ efter en halv minut märkte dom andra att Danny var där. Det var typ Heeej*kram*
Sen drog han in efter lite snack. Vi hade liksom inga biljetter... och det skulle vara signering och allt.
Vi var typ depp. Sen följde vi med Emma & Tiia till buss hållsplatsen.
Sen gick vi till dörren igen och då var det inga folk där. Sen frågade vakten om vi skulle in.
Vi: Nää, vi har inga biljetter.
Han: Men det finns säkert några extra biljetter där inne, kom in.
Vi: ah okej *går in*
Tjejer: Biljetten tack ?!
Vi: Vi har inga.
Han: Det är lugnt låt dom komma in !
Så vi gick upp och var på grymmaste danny giget !! Med Erik & Mattias.
Sen så var det signering, hahaa. Shit vad dom är roliga alltså. När jag kramade Danny sa jag: jag älskar dig ! :D
Han: åååh tack sötnos ! :)
Sen när jag kramade erik, jag: du är bäst ! . Erik: Tack detsamma !
Sen kramade jag Mattias och sa inget :p haha. men han höll i min hand när han skrev på den 8)
Sen skulle Erik på toa så jag stod laddad att fråga han grejor när han kom tillbaka. Vi snackade typ 5 min och tog kort.. jag pussade eriks kind oxå. Världens pinsammaste video....
Sen kramade jag matte och tog kort.
Sen lika med danny. Sen typ utanför ringde Danny,Erik. Alltså herregud vad kul det var. * har allt han sa på film*
Sen skulle Danny med tåget. Och jag,lollo,frida och sonja tog bussen hem.
Shit vilken bra dag ! :) Tack för allt !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du fick träffa killarna.Fina kort blev det också.Kram mamma.

2008-01-22 @ 13:09:32
Postat av: Carro

haha va roligt att du såg lika ut på alla bilderna. visste danny att ni inte fick komma in egentligen?

2008-01-22 @ 14:48:29
Postat av: malou

jag erkänner, jag är avensjuk. haha

2008-02-10 @ 18:50:08
URL: http://malouu.blogg.se
Postat av: therese

har du deras nummer?

2009-02-27 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0