Sundsvall

Dagen började med att jag gick upp och fixade mig.
Sen ringde Emelie mig, sen hämtade dom upp mig och vi åkte till tågstationen där jag träffade elin& anna.
Tåget gick typ vid 10. Köpte frukost i bistron.
Kom fram i Sundsvall klockan 12 :p
Vi gick in i en kiosk och råkade gå in i " Färjan-Håkan" haha! 8)

Sen så tog vi oss till busstationen och köpte biljetter. Sen så försökte vi hitta till bussen :p
Tur att dom är snälla där uppe :)
Var sjukt lång bilkö dit, och massa bilar parkerade :p

När vi kom fram träffade vi Emma & Bea :)
Och så såg vi Robin Bengtsson,Alice & Kevin.
Sen tog vi våra platser & köpte mat på donken som vi åt där :)
Och sen helt från ingenstans var Pär Stenhammar där, fatta hur glad jag blev! :D Inte träffat han på över ett år.
Sen kom Danny & körde Tokyo,If only you,Radio  och sen så gjorde vi en låt tillsammans, haha.
Han började beatboxa till och sen körde hela publiken :)
Sen fick vi han att köra All on you första gången live någonsin! Fett bra :D

Sen var det signering och han kom ihåg vad jag hette för första gången :)
Efter det träffade vi Pär, och vi stod och snackade i typ  30-40 minuter . Gud vad han är bra :D
Han & jag syns i gävle snart :)

Sen så sprang vi till bussen som var typ 30 minuter försenad?
Och den var helt full när den kom till oss. Bussen kom fram till busstationen 17:55 och vårat tåg gick 18.03 typ. så vi fick springa som fan till tågstationen, och det var ju halt ute :|

Men vi hann precis :) Efter vi hade satt oss åkte den iväg efter ca 1 minut.
Orkar inte skriva mer nu.
Men tack alla! :)








  
Danny beatboxar till oss ! :)


Puss / Alicia

Kommentarer
Postat av: Louise

det verkar som du hade kul :D hemskt om ni missat tåget, hade ni kunnat ta er hem ändå då eller sovit på gatan? :P

2008-12-29 @ 11:14:42
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Kul att du fick träffa Danny för 10 gången ^^

2008-12-29 @ 17:53:27
Postat av: Jonas

Sådär många smileys har jag aldrig sett dig använda i ett och samma blogginlägg =) Var det en av hans bästa spelningar som du varit på?



Ha de gött på nyår iaf och hoppas att 2009 blir ännu lite bättre än 2008!

2008-12-30 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0