Ett till oväntat samtal...

Jag smsade lollo och frågade vad hon gjorde och då skrev hon " Träffas per :p men han har inte tid ;):(   puss <3 " sen ringer hon direkt. Och då var pär där med dom typ :D
Lollo : *mummel* alicia.
Pär: Vad kul :D
Pär :  heej alicia :)
Jag : Heeeej :D
Pär : Hur äre med dig? :)
Jag : jo bra :D sj?
Pär: Jo jätte bra :)
Pär : Varför är inte du här då?:p
Jag: Va?
Pär : VARFÖR ÄR INTE DU HÄR DÅ? :P
Jag: Jaha, haha. Nej jag har inte råd     -_-
Han : Okej :p
Han : Vi saknar dig här ! :)
Jag : Men HAHAH, naaaw.
Han : ja !
Jag : Vet du vem jag är? :p
Han : Jaa det vet jag, jag fick se en bild när dom ringde.
Jag : Men haha, vad pinsamt.
Han : Nej den var fin !  ( lr nåt)
Jag : åwh, haha. tack :)
Pär : men du , jag måste säga hejdå nu, min syster står där borta och väntar !:)
Jag : jaa, okej  ^^
Pär: Puss & Kram, ha det så bra (lr nåt)
Jag : Pusshej :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du fick prata med honom

2008-08-25 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0