Äntligen blogg

Tjena :D

Har tappat uppmot 20 läsare, haha.
Men har sjukt mycket saker jag vill skriva om, men inte orkar.
Den 23:juli så åkte jag,nicole och lollo hem till Anna och firade hennes födelsedag. Sen på kvällen åkte vi in till stan och träffade emma,bea,jossan,emelie och malin. Vi såg på Caracola och BWO. Träffade även dom.
Det var en jätte bra dag. Och sen på kvällen sov emma & bea hos mig, det var mys :)

Sen i tisdags så kom Elin till mig och sov här. Och på onsdagen åkte vi in till stan och kollade på när dom byggde scenen och sa hej till en massa Ola fans :) Sen gick vi och mötte Emma vid tågstationen. Sen tog vi plats vid scenen klockan 3. Sen kom Johan Wellton dit, och då så kom han och var social med oss . Han va urgullig !  Tralala, eftersom vi hade så kul med  Johan så gick tiden jätte snabbt. Jag hann även träffa Lars-Åke / Babsan . Hihi. Sen var det dags för barntimmen, dom var assöta.Sen tävlade några i typ sång. Sen var dett allsång, och mitt ola papper blåste iväg så då var Fredrik Swahn söt och tog upp det till mig under allsången :) Sen kom Ola och körde 3 låtar... tyckte jag var dåligt. 3 låtar liksom, Ale möller fick hur lång tid som helst :o Sen efter Ola gick vi till signeringen, men alla var helt galna , haha. Så jag väntade lite. Plus att typ en poster kostade 50:-, inte okej. Så vi gick och pratade med älsklings Johan innan han skulle upp på scenen, Johan var riktigt,riktigt grym. " Jag hörde nog hur ni skrek ;) "  Sen efteråt gick vi och träffade Ola, och sen träffade vi Frida och Jenni och nån till tjej. Sen så hängde vi lite med johan. Han är så söt, vi fick hans blommor :)
Sen så sa vi hejdå till han, och dom andra stack. Men sen senare på kvällen träffade vi han igen, han kom fram till oss och var jätte gullig. Åwh, sen så åkte vi hem. Kan inte skriva allt som hände i bloggen , men allt var perfekt  ! :D
Jag,Elin och Emma var döda när vi kom hem. Vi somnade direkt när vi la oss, haha.
Tack,tack ! <3


Filmen är ifrån när johan precis hade kommit :)




Kommentarer
Postat av: Jonas

Ojdå, ni verkar ha haft det riktigt trevligt. Hur länge var ni där egentligen och hur stod ni ut i värmen? ^^ Vad gjorde Johan när ni var där? Jonglerade han som i finalen? :D



Till sist, om jag startar en blogg, hjälper du mig med den om det behövs då?



Ha de gött

2008-08-02 @ 00:13:22
Postat av: Carro

Ingen vet vem det är :P

2008-08-02 @ 13:13:01
Postat av: Lollo

ni verkar ha haft en rolig kväll :) Huvudsaken d. O en massa kändisar hit o dit som vanligt .)

2008-08-02 @ 16:43:14
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Alicia

Jonas : Vi var på stan i typ 12 timmar. Och vi var för det mesta i skuggan. Och johan jonglerade som han gjorde i kvalet :p inte med ögonbindel alltså :)

2008-08-02 @ 16:48:52
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ni verkar ha haft kul på somarkväll.Och så fick du träffa kändisar.Kram mamma.

2008-08-03 @ 12:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0