Torsdag

http://metromusicchallenge.com/site3/?takemetothe=finalisterna&finalist=b

RÖÖÖÖÖÖÖSTA !
Joakim & Joel ska ju vinna :)
På tisdagen var jag lite trött, haha. Gick ju upp vid fem så jag kunde vara trött på EEG undersökningen..
Aja danny var inne och svarade mig , såhär blev det :

" imorgon ska jag till sjukhuset *gulp*
ska göra en EEG undersökning.. typ dom ska mäta hjärnans elektriska vågor lr nåt. läskigt, + att jag måste sova under testet.
Önska mig lycka till :)
KÄRLEK <3 / alicia "
Svar:
oj!
ber för dig.
pusspuss

Fett söt han är, aja många vänner önskade mig lycka till och stöttade :) Hade ju planerat att vara uppe hela natten på onsdagen.. men så blev det inte somna i soffan typ 10 och gick och la mig i sängen vid 12 och gick upp halv sju. Det är typ dubbla min nattsömn :p man skulle halvera nattsömnen, haha. Aja när jag kom till sjukhuset så satt dom fast en massa sladdar i mitt huvud fick en thailändsk "doktor" som hette babes typ.. en tjej . Hon var kul :D
Aja .. sen skulle jag sova. Mamma sa att jag somnade på 5min, haha. Kändes som en evighet för mig.. gjorde så jäkla ont med alla sladdar. Aja, sen skulle man göra nånting med nån lampa, fett jobbigt. Och sen skulle man hyperventilera i tre min, haha. Efter allt det där gick jag och mamma och fika :D äntligen socker. citerar anna
" D's bön hjälpte ;D <3 " Sen åkte jag till skolan och körde innebandy, super fin dag och jag var jätte pigg, haha.
Nu orkar jag inte skriva mer,
Puss & Chips
image188

Kommentarer
Postat av: ERIK & LOUISE

erik hälsar Cool bild
Louise hälsar vad bra att du kunde somna

2008-04-18 @ 08:48:05
Postat av: gcftxc

suger

2008-04-19 @ 16:26:50
Postat av: Ochrasy

spana in min blogg - och ha en bra fredagskväll :)

2008-04-19 @ 22:38:48
URL: http://ochrasys.blogg.se
Postat av: Carro

Synd att du inte kunde lägga upp heliumklippet här med ljud :(

2008-04-20 @ 18:33:00
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-22 @ 20:44:21
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Erik

Riktigt snygg bild! Kram Erik

2008-04-25 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0