Tisdag

image176Hejsan :)
Mitt påsklov har varit så kul :) lr från torsdagen .
På torsdagen drog jag hem till Lollo och träffade underbaraste Nicole :D
Träffade Anna,Malin och Emelie oxå. Vi hade filmkväll vi såg Juno och Hairspray.
Kom hem vid halv ett. På fredagen gjorde jag ingenting.. jo jag klämde fingret haha.
The kid är så söt såhär skrev han till mig 
Du är ingen tönt! Du är ascool! Säg efter mig hundra gånger: "Jag heter Alicia och är jävligt cool."
Sov coolt! puss och natti!

Haha, han är kul.
På lördagen drog jag,lollo och nicole och kollade på en loppis en snabbis sen tog vi sjukt många kort och åkte till lollo, sen på kvällen kom nicole hem till mig så vi kollade på Sing a long och tog typ hur många kort  som helst :p
Hon har en sjukt cool system kamera oxå. Vi gick och la oss vid tre nånting tror jag. Sen på morgonen vaknade vi tjugo i ett inte tjugo i tolv som vi trodde, jag hade glömt ställa om till sommartid, haha.
Sen åkte hon :( jag saknar henne <3
En pinsam sak är att jag filmade Johan Yngvesson när han var på scenen och dansade som björn gustafsson och nu har What's up lagt in filmen på deras myspace sida, waaaah pinsamt.
Var  på stan med Elin och Pamela igår, vi letade prao plats och kläder.
Jag hittade inget av dom.Oj juste jag var hos tandläkaren oxå, carro följde med.
Fick den där dumma stockholmaren igen !?!. Men hon var lite snällare, sen kom det in en tandläkare som borrade i mina tänder hon var knäpp och sa typ att jag var så fin så och jaa.. hon kändes mer som en släkting =p hah.

Kommentarer
Postat av: Nicole

hahaha, fan vad söt han är :] sötare än björn! mohaha!
jag saknar dig också söte

2008-04-01 @ 17:20:49
URL: http://sajkosliv.blogg.se
Postat av: Lollo

du o dina kändisar :P

2008-04-01 @ 22:53:01
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Varför var det inte kul när Jonas var här?

2008-04-02 @ 11:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0