Måndag

Tjena på er :D
I torsdags fyllde carro 21 år :) så vi åkte hem till henne och fikade och spelade gitarr. Innan vi åkte så blev jag sjukt arg på pappa för att han väckte mig , gah. Sen åkte vi hem och spelade gitarr tillsammans, alltså jag och carro. Sen dagen efter var jag i skolan och tog en massa kort, haha,  Sen på fredagen så kom urban och ingalill (stavning) till oss och åt mat. Sen fick jag komma till Carro & Elins fest, det var roligt där, haha. Och jag ska få praoa hos Sara det ska bli sjukt kul :D.Men sen när alla drog till krogen gick jag hem och sov i soffan.  På lördagen drog jag hem till Pamela vid fyra , vi satt vid datorn och  fixade till oss. Sen drog vi till Ica och pantade hennes burkar. Sen gick vi till O'learys backside och satt och väntade, som med danny. Men sen gick vi omkring träffade min kusin Andreas oxå. Sen satt vi och väntade sen kom det ett gäng och då såg jag precis innan Adam klev in igenom O'learys dörr att det var han... Så jag hann inte säga något eller ropa. Men sen gick jag förbi och då kollade han på mig i två sek innan han vände bort huvudet, jag gav han en mördarblock för att han inte kom ut :p Sen efter typ två timmar tjatade pamela så mycket så då gick vi hem till henne. Kollade på Supersugen.. men jag slaggade på hennes skrivbord så jag gick la mig . Vaknade av att Pamelas hund hoppade omkring i sängen :p Sen tog vi kort och åt frukost, sen åkte jag till Valbo med Mamma,lollo och Erik. Jag köpte en jacka och en skjort klänning, allt gick på ungefär 700-800 nånting . Och idag har jag varit hemma från skolan... ont i magen som vanligt. Men på Onsdag ska jag ju till sjukhuset och göra nån EEG undersökning :D det blir sjukt kul. Så jag ska gå upp vid fyra inatt och sen inte sova på typ 30 timmar lr nåt :p
MEN GISSA VAD?:D  Jag ska se Adam Tensta den sista april och Caracola den 27 april och E.M.D. den 25 maj :D och kanske Adam Tensta igen den 17 maj :)  Jag ser fram emot alla datum, blir säkert några kändiar emellan oxå.
Hoppas allt är bra med er.
Kram /A
Systrar
image182
Andreas & Jag
image183
Åsa & Jag :)
image184


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var fina saker du handlade i valbo.
Nu får du va extra snäll mot mamma som betalade dina saker!
Festen va rolig också.
Kommer nog bli jätte kul o få praoa hos sara tror jag. Du får sköta dig :P

2008-04-14 @ 16:23:04
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Kul med Prao på nian :) kul film :P...

2008-04-15 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0