Supersugen

Hej alla.

Idag på morronen var jag på stan med louise och erik jag köpte bh och strumpor (A)
Sen åkte vi hem och fikade stora maränger och takos. Sen kom sanna och pamela hem till mig och ví tog bussen ner tills stan, vi hämtade ut biljetter. sen så satt vi oss och väntade utanför. Men sen fick vi komma in iaf. Supersugen såg vi. Den var skitbra, den var rolig oxå. haha. Det blev en lyckad kväll.
Har nån av er hunnit sett att danny är med i varje idol avsnitt i början på en av ramarna där i bakrunden:p.

Kram<3
image23

Kommentarer
Postat av: Lollo

Min tröja ;)

2007-09-23 @ 11:26:57
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Caroline

Nej jag har inte märkt att Danny är med :P

2007-09-23 @ 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0