Ensam hemma

Tjo

Idag så var jag i skolan, träffa en massa folk. Jocke fa har börjat nu oxå, det är kul
Haha. Alltså det är inge kul att vara med på fotbollen i skolan efter som så fort jag nuddar bollen så ska alla säga:
-Går du på fotboll? :O. Jag: Neeeeeeeej ! . Anki ( min fröken ) gjorde nån dum grej med oss. Hon bah:
- Skriv dom tre första grejerna som ni kommer på när jag säger ett ord. Men i allafall i slutet så kom vi fram till att jag som person var kattmat.  Efter skolan cyklade jag hem, jag skulle egentligen vara med pamela hemma. Men hon är magsjuk. Ynk. så nu är jag ensam hemma. tralala. jag lyssnade och röstade på rix topp 6. Danny kom på tredje plats tror jag det var. Gah, igår var jag med pamela vi övade på att sjunga, eller pamela gjorde:P ikväll ska jag göra matteläxan , uh.  Nu ska jag inte tråka ut er mer...
Pusshej
image16

Kommentarer
Postat av: Erik

Fint kort på dig alicia, du ska få se våra kort snart från semestern. =) Kram

2007-09-11 @ 09:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0