Wehey

Hey, Jag har inget för mig så jag tänkte blogga lite.
Jag är inte i skolan nu för jag ska till barn kliniken snart.
Det ska bli kul :) jag längtar.
Jag sov i soffan inatt. haaah.
Sen vaknade jag i morse och tänkte: Oh shit, jag ska ju till skolan. men juste jag ska ju till sjukhuset..
Hmm, ska nog gå i skolan sen. Om jag hinner.
För nån dag sen i skolan satt jag,pamela och herr het och snacka.
Alicia : VIll du veta vad ditt smeknamn har varit?
Marcus:  Ja
Alicia och Pamela typ blir nervösa.
Alicia: Herr-het
Marcus: Herr...?
Alicia: Het !
Marcus: jaha, hahahaa :D * gör nånting med fingrarna mot oss*
Vi blir ännu mer nervösa.
Marcus: Mr hot liksom.. jag heter ju det på msn oxå.
Marcus: Nej jag skoja, haha.
Alicia: Har du msn ? ;)
Han: nej jag brukar inte vara på datorn så mycket.
Marcus: Vad heter ni på msn då?
Sen tänker jag inte skriva mer..  (;
Hejdå :
image34

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken är markus? :P

2007-10-21 @ 21:39:24
Postat av: Lollo

snyggt foto

2007-10-21 @ 22:35:09
Postat av: alicia

not telling

2007-10-21 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0