Middag hos Lousie.

Hejsan !

Nu böjar det bli kallt ute.
Jag vill inte att vintern ska komma... eller jo, jag vill att julen ska komma.
Hmm, Efter skolan cyklade jag hem med Pamela blabla, vi snackade om Zac efron skulle vara på Bion när vi gick.
Sen satt jag vid datorn och chattade med pamela , haha det var kul.
Sen åkte jag och mamma till dollar och köpte en liten present till louise.
Sen åkte vi till louise och åt middag där,
Det var gott, det var typ nån lax grej. Sen choklad mouss till efter rätt.
Jag tog lite kort med Eriks kamera..
Dom kommer nu ! :)
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Lollo

nice pics.
Var trevligt o käka ihop :)
Var rädd om eriks kamera nu!

2007-10-15 @ 19:01:10
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Så du gillade maten också :P

2007-10-16 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0