Love is dead.

Hejsan,
Idag i skolan vare hur tråkigt som helst"/
och elin är inte i skolan så då har man ingen att prata med på lektionerna...
Efter skolan så cyklade jag hem som vanligt sen bestämme jag med anna att vi skulle vara med varandra.
Vi cyklade runt lite sen cyklade vi till tiia och frågade om hon ville vara med oss och det ville ju hon såklart (;
Vi cyklade till jocke fa och plingade på men han var på träning. haha.
Sen åkte vi hem till tiia och kollade i skolkatalogen. FYFAN vad jag är hemsk >.<
Haha sen cyklade jag och anna hem. Och sen har jag inte gjort nånting mer.
I morgon är det halv idrotts dag, gah. Uhm, jag hatar orientering...
Jag tycker det är tråkigt att blogga... men ändå. haha
Kram / Alicia

Kommentarer
Postat av: LoLLo

nej det är väl inte tråkigt :) Roligt o läsa

2007-10-03 @ 10:41:37
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

JAg vill också orientera :(

2007-10-03 @ 18:47:04
Postat av: sophie

Ja, visst blev det :)
Jag håller med dig, orientering är inget kul :(

2007-10-05 @ 17:03:32
URL: http://sojjfis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0