Bästa dagen :)

HEEJ :D

Guess what !
Idag åkte jag tillv albo och träffade Pär Stenahammar ! så himla gullig ! <3
Alicia: Hej pääär ! :D
Pär: Hejsan.
Pär: Är allt bra? :D
Alicia: joråh, självdå?
Pär : jo bra nu när du är här :)
Alicia : aaawh, vad snäll du är ! :)
Alicia : Kan jag få ett kort på dig?
Pär : ja visst :D
Alicia: Vad fin du blev, kan jag få en kram.
Pär: Såklart * kraaaaaaam* vad trevligt att du är här.
Alicia: du med :D,
Alicia : Hejdå rå. ! :D
Pär : Hejdå,

Sen var jag på Ellens välsingnelse. Det var oxå fint :)
image37

Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe han är väl inge snygg..

2007-10-28 @ 19:20:05
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: ali

jjooooo, fetthett.

2007-10-28 @ 21:46:34
Postat av: Mamma

Vad kul att du träffade Pär och att du fick en kram av honom.Kram mamma.

2007-10-29 @ 15:59:54
Postat av: Carro

Jag kommer hem imorrn och bakar.. men jag vet ju inte om vi har ägg!!!!!

2007-10-29 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0