Tur i oturen.

Hejsan,
Nu har det gått nån dag sen sist.
Jag har liksom haft världensotur på måndagen och tisdagen, vrickat foten +handleden, klämmt fingrarna i skoldörren,slagit  i knät i en sten så jag började blöda, tappat mitt lyckohalsban, fått folk som klivit på mig.
Aja, men i dag när jag gick in på myspace så fick jag reda på att jag har vunnit biljetter till Petter i konserthuset den 17 Januari :) ska gå med Carro. Vann två skivor oxå. Ska bli kul. Igår var jag med wills,pamela,kalle och alex en massa flum kan jag säga. Kom hem nångång vid åtta. JUSTE, anna träffade danny igår och du hälsade hon från mig och då hälsade han tillbaks :D Aja, nu har jag ingemer att skirva.
Pusshej
image62

Kommentarer
Postat av: Lollo

åh hur kunde du tappa halsbandet :((
Kul att du vunnit =D Nästa gång vill jag gå på konsert också.. carro har ju gått två ggr på kort tid o jag har inte gått en enda :P
Snart Jul!

2007-12-19 @ 21:12:24
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

hehe stackars louise som inte får gå på konsert. Vilken tid är konserten?

2007-12-20 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0