Tralala.

Tjenamors.
Allt bra med er?
Igår i skolan hade vi idrott och efter idrotten så fick jag en sån yrsel attack så jag mådde dåligt typ ända fram tills lunch. Men sen på kvällen kom Erik och Louise, fast erik åkte ganska snabbt. Erik hade skrivit ut bilderna på mig och danny :) så snällt av han ! fast erik drog snabbt. Vi käkade mat och tog kort. Sen åkte jag och louise och kollade på eriks match.. Nana, jag är såååå dålig på att blogga. Skulle kunna berätta allt i detalj och så.. men jag orkar inte. Jag ska försöka lete upp min dagbok så jag kan skriva  om danny och sånt ! <33
Nannaa, nu kmr bilder. Puss.
image56image57

Kommentarer
Postat av: Lollo

snygga kort ;-)

2007-12-15 @ 22:49:45
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag ska ringa till sjukhuset igen så de får kolla upp vad det kan vara för nåt.Kram mamma.

2007-12-16 @ 13:49:05
Postat av: Carro

Jobbigt att må dåligt i skolan.. jag gick hem några gånger för att jag mådde illa i skolan.

2007-12-16 @ 19:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0