Tell me why.

Helluw.

Idag stannade jag hemma från skolan för att jag hade lite ont i magen men mest för att ta hand om mamma som är sjuk. Jag gjorde frukost till henne och så.  Annars så har jag tittat på tv och käkat thé. Sen så fixade jag en lite ny design, typ. Den ser ni kanske senare. Jag ser det inte än men det tar ju en tid..  (:,

Jag har ingenaning om vad jag ska hitta på sen,  lyssna på musik I guess. Hmm.
Jag kunde inte vänta tills kvällen med att skriva så därför skriver jag nu, Fast jag vet att det är dumt för det har ju knappt hänt nånting än. Menmen. Äsch.

Sign out / Ak

image3


Kommentarer
Postat av: Moster Helena

Hejsan!
Kul att kika på din blogg! :-)
Hälsa mamma att hon får krya på sig.
Kram: Moster Helena

2007-08-23 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0