Jag föll för grupptrycket.

Hejsan

Idag så gick jag upp på morronen och gjorde ordning mig till skolan. I skolan så hände det inte så mycket vi hade idrott och jobbade matte.

Sen efter skolan så åkte jag och pamela till Röda korset vi tänkte att vi säkert skulle kunna hitta nå snygga kläder eller nånting. Vi provade ett x antal kläder och till sist så hade jag ett stort linne i handen och hon en kofta. Vi bestämmde att vi skulel köpa dom. Jag tittade på böcker oxå och då hittade jag en bok som hette nånting med Tiara & Dr Reid lr nåt sånt. Den kostade bara två kronor så jag slog till. Jag skulle igentligen betala 42 kronor och då när jag lade fram pengarna fick jag typ 13 kr tebax så det blev helt cp med allt men vi fick iallafall det  billigare.

Sen gick vi hem till mig och kollade på the voice. Vi måste hitta nån bra hip-hop låt som vi kan dansa till... Sen så kikade vi inne på datorn ganska länge sen gick hon hem. Och juste jag var jätte duktig idag när jag åt två jätte stora portioner med pasta carbonara i skolan. Och bara för att min syster har en blogg så måste jag oxå ha en. (;
Och angående mitt namn... det var det första så kom upp så jag tänkte " Go for it ! "

Hejdå / Alicia

image2


Kommentarer
Postat av: Erik

Go girl... ;-) fin blogg du har gjort alicia, lät som du har haft en bra dag idag! Åh pasta carbonara det är inte helt fel, länge sedan man åt det, faktiskt riktigt gott. Kan skicka lite nya låtar till dig, sean kinston - beautiful girls är skön! =) // Erik

2007-08-22 @ 19:55:24
Postat av: Lollo

Heej =) KUL att du gjort en blogg :)

2007-08-22 @ 21:48:05
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0