:) idag.

Hejsanimage13

Idag sov jag över lite hehe, men jag gick till skolan iaf efter allt tjat. I skolan så tog jag och tjejerna en massa kort(: hela dan haha. VI hade Biologi det är intresant fast vi har det så länge så man håller på att somna. Efter skolan så gick jag och pamela till rödakorset och provade kläder. Hon köpte en tröja och typ två glas till sin pappa i present. efter det gick vi hem till mig och la in bilderna som vi tog på datorn och la in låtar på hennes mp3. Sen åkte hon hem och åt, och jag åt och gjorde halva matte läxan som skulle varit inlämnad idag.  Sen gock jag till datorn och då kom Pamela igen.  Då skulle vi gå till legenden och när vi var kanske tjugo meter ifrån ringde tiia och undrade vart jag var jag sa: på väg till legenden. hon: okej, vad bra för jag och anna kommer dit . så då väntade vi på dom. Oj juste eric,adde och två som jag inte vet vilka dom är var där oxå. Sen kom dom , det var så kul att träffa anna, hon har jag inte träffat sen cityfesten. Sen så gick vi in och då var knäppis jocke ,davva och jockes tvillingsbror där.  Vi var med dom, tiia och anna åkte hem efter ett tag. Vi fixade chrilles hår och sminkade han lite. Men han tog bort det sen :7 , Sen gick vi hem vid typ tjugo i tio, vi var tvungna att följa med jocke och chrille till born oxå dom är så fega haha, sen vare kramar och hejdå. Sen följde jag med pamela en bit på vägen. Sen åkte hon hem och jag gjorde klart min matte läxa.

KRam (: och GRATTIS TIIA<33
image11

Kommentarer
Postat av: amanda from

det var det värsta! gammal bild.se :D sötaungar

2010-02-23 @ 22:29:26
URL: http://ammze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0