Alicia skriver.

Hej

Idag på morronen satt jag klockan på 8.15, jag låg i datarummet för den delen oxå. Sen vaknade jag vid 8.15 och sov så skönt så då tänkte jag: men bara till halv nio sen vakna jag nio och tänkte : bara till halv tio. Ni fattar grejen, det sluta med att jag gick upp vid  typ kvart i elva.
Och jag orkade inte duscha. Men jag fixade till mig lite häftigt iaf. Sen så åkte jag,carro och mamma ner på stan och beställde foton som vi har tagit i grekland. Sen så kom erik dit . Sen gick vi och kollade på presenter till louise. Mamma köpte en fin tröja till mig för 400.  (: haha yey.  Sen åkte jag och mamma och handlade sen satt jag vid datorn, blabla. Jag kollade lite på Dudgeball.  Det var spännande, men jag tvingade mig själv att gå och duscha.  Nu ska ni få se lite bilder. 

image7 Så här såg jag ut på cruisingen.

image8Och så här såg jag ut idag

image9Min nya tröja.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fina kort!

2007-08-27 @ 22:42:55
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Linnea Gröning

Hahahha va liiiten :'D <3

2009-09-23 @ 14:35:56
URL: http://thistimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0